CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 31, 2010

GosIp G0SiP TaHUn Baru..!..



Org cakap kalo masok tahun baru ni mesti cerita pasal AZAM.. aku pon slalu dok dengar kat radio minggu last untuk tahun tu mesti cerita pasal 'AZAM TAHUN BARU ANDA!'.  Pelik la.. AZAM tu apa ya. hihi.. sori la BENGONG sikit skarang ni..

Nak habaq mai ni. Seumur hidup aku, aku xdak pon AZAM..kawan aku mesti cakap camni bila awal tahun.. 'TAHUN BARU AZAM BARU SEMUANYA BARU, SEMOGA AZAM HAT LEPAS DAH TERCAPAI'. aku pon hangguk je la. Walhal AZAM pon tarak.. hihi..

K tahun ni aku nak terai berazam... kalo korang nak tahu azam aku apa tahun ni.. ha ni dya aku nak habaq!!..
SELAMAT MEMBACA. hihihi

1) Aku berazam untuk berjalan lancar proses SPM aku dan aku nak keputusannya cemerlang tahun depan. aku nak pokus betoi-betoi kat buku tu.. isi dalam dya sekali la.. aku tak mau dah nak blajar maen-maen.. tak suka aku(konon ja lebih). Aku nak try bercinta dengan buku tahun ni... ngan cikgu jugak..

xpasal2 abg ni popular kat blog aku.


2) Aku nak tidur lebih awal lagi dr tahun 2010. HaizZz! sejak akhir-akhir 2010 ni aku asyik tidur lewat. banyak hari jugak aku tak tidur langsung.. huhu. aku nak study pastu aku tidur awal. Dalam pukul 11.30 p.m tu aku tidur la.. awal tak? awal la bagi aku. awal dr aku tidur pukul 1 pagi tu.. huhu. Jangan cakap banyak! Tidor ja. hihihi.

eh bukan tidur kat sini. aku nak tidur atas katil. 



hensem abg ni tidur.. hehe


3) Aku berazam untuk nak dapatkan lesen KERETA. macam best ja kan tengok orang bawak kereta. aku ada lesen moto ja(xperlu kot bagitahu) ah! ada aku kesah..! pastu kalo aku dah dapat ni maybe aku pi sekolah bawak kereta cikgu ZANARIAH.. dya dok sebelah ja. tak ka hebat gitu? hebat la aku leh wat hampa tak leh. haha pastu aku nak bawak kawan kawan aku pi jalan-jalan merata tempat(berangan).

sweet!
4)  Aku sekian lama menyepi hati ni.. sesekali teringin jugak la nak berSHENTA kan. harap harap 2011 ni bakal membawa pertemuan kami. cewah! haha.. orang kata la ni bukan aku kata. becinta ni memang syok tapi sedih. Aku mana taw aku tak bercinta pon.. ada la sekali ja aku pernat bercinta. MEMANG SEDIH! HaizZz.! tp tak pa. kalo bukan jodoh aku skarang ni xpa.. REDHA dengan ketentuan.. tapi HATI INI TERINGIN NAK BERKAPEL. wakak.. tulus ikhlas dari hari yang suci si JejakaStoberi ni.. hahaha. KO ADE! wakakak...





xdan dan nak kiss dah.. hihi


ikhlas dan tulus dari :

JejakaStoberi
a.k.a
Syaf Salahuddin

0 ulasan:

Post a Comment

Citer BEST!