CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 7, 2013

Sekitar Majlis Graduasi KoleJ Matrikulasi Kedah [10-4-2013]



Assalamualaikum...
Bersawang dah aku punya blog ni.. haha.. lama gila xupdate hoi hoii
ni nak cerita ckit.. aku dah tamat dah belajar kat Kolej Matrikulasi Kedah...
banyak kenangan manis aku.. next entry aku cerita serba sedikit pasal SEMESTER 2 kat KMK ok?
sekarang ni aku nak cerita pasal 'graduation day' yang popular kat KMK dipanggil, MAJLIS TAMAT PENGAJIAN.. berlangsung pada 10-4-2013(Rabu) untuk sidang 1 jurusan perakaunan..

Ni la photo-photo sekitar majlis yang sempat aku ambil...
ermmmm no komen! hahaha
kembar tgh menunggu giliran

liena dan uyu!

anak ibu dan ayah dah berjaya.. bangga dpt ciuman dari 'ibu'

me hafiz n aznan.. 

putera aznan with are fizz

macam adik abang dak? hahaha

classmate.. ilham juhari

sweet... hahaha hafiz with me

with beloved lecturer~~~

randy orton kot! hampa ada? haha izzat

classmate paling... tah la paling apa.. tp palinngg sangatt sangatt!! ahmad azzim zubedy bin shaikh salim

with first love.. hahaha aznan n azzim... (jgn percaya pd first love)

hihihi aznan n azzim with me

first girl that i know in kmk... adawiyah yahaya

kenal terus rapat.. liena zainal.. adik wawa zainal..

buddy... Ahmad Azzad Zubdey bin Shaikh Salim

Saiful Salmi bin Kosen (baru kenal sem ni dah rapat gila)

Ahmad Azzim Zubedy bin Shaikh Salim (member yang sengal)

Ahmad Azzad Zubedy bin Shaikh Salim (member paling comey! ahah)

A4P1 memang terbaek laaa!!!

another A4P1

never going formal ok? we were crazy! haha

Hurul Ain Aziz~ budak choral.. tp dah taken~ hahah

farhana!! partner emcee MEM!

my whole family also come.. whoa bangga baqhiang! only pic with mom that in my phone... i dunno where's the picture with my whole family.. haha i appreciate it



danial azmi dan ainul hilman

dari kiri - azzim saiful me azzad

best moment together~ ;)
ok setakat ni dulu! aku sempat snap sbb lepas drpd snap ngan diorg.. aku jalan jalan ngan family.. having trip to PADANG BESAR... haha what ever it is.. friend is still friend! family always first...
stay tune... byebye!!


0 ulasan:

Post a Comment

Citer BEST!