CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 29, 2010

CETUSAN hATI yanG kaU saKiti~


tak tertahan hati ini lihat kamu berdampingan dengan si dia..
walaupun kite berkawan dan dya kekasih awak..
saye tetap akan rase tersiksa bila awak dengan dya..
saya tak pernah berfikiran untuk meluahkan rasa cinta saya kat kamu.
sebab mase tu awak dah ade couple. segan la nak meruntuhkan masjid orang kan.
tp bila kamu dah break kamu report kat saye then saye rase macam ada chance lah untuk kamu.
tanpa saya sedari awak dah berpunya dan orang tu sangat sayang kat awak sehingga saya nak chat ngan awak pon xdpt.
dari dulu saye sering membuatkan awak sedar akan hadirnya cinta saya kat awak.
tp awak tak sedar akan hadirnya cinta saya yg tulus dan ikhlas ni.
saye rela tunggu awak sehingga hati saya dah terpikat dengan orang lain.
saya bukan jenis orang yang mudah jatuh cinta kepada seseorang la awak.
awak kire bertuah sebab saye cintakan awak.
saye ade jugak cube untuk mesej awak dan call awak.
tp awak dah tukar hombor telefon. redha je lah.
saye tahu la awak saye ni siapa je kan.
tak layak untuk awak.
tapi saye ikhlas mencintai awak.
sejujur hati saye..
setiap hari saye doa kat
"Ya Allah, jika dirinya adalah untuk ku, kau dekatkanlah dan satukanlah hati kami, tapi sekiranya diri nya bukan hak milik ku kau jauhkan lah hatinya dari hatiku dan kau jadikan lah kami sahabat yang tidak kenal erti putus asa".
semakin hari semakin pedih aku mengenangkan awak dengan kekasih awak.
tapi saya simpan je perasaan ini sebab awak dah ada couple baru.
saya segan nak luahkan kat awak takut awak dan couple awak break.
saya tak suke nak putuskan hubungan pasangan kekasih ni.
awak,
biarlah saya sengan kedukaan saye ni ye awak.
saya doakan awak bahagia dan awak menyayangi kekasih awak sepenuh hati awak.
saya harap awak baca teks ni dan awak sedar betapa saye cintakan awak

sekian,
ikhlas dan suci dari hati ;


JejakaStoberi a.k.a Syaf Salahuddin



0 ulasan:

Post a Comment

Citer BEST!