CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 14, 2012

KOlej Matrikulasi Kedah~ SEMester 1



Waaahh~~!!
Life kat matriks ingat mudah ke?
First aku dapat OFFER masuk ke matriks...
Hati memang la gumbira tidak terhingga laa!

Hampa ingat syok ka dok matriks?
HAHA~ memang syok pon sebab PERSAHABATAN...
aku ade la nak share sedikit sebanyak pictuRes yang sempat diambek sepanjan sem 1 ni.
takbanyak macam orang laen punye.. HEHE~
Ni lah tutorial A2T2B... aiman nadzri akmal(bob) aku piqah pinat alia ummi timah nabila bael miza amalina


ni plak PRAKTIKUM A2P2... gabungan A2T2A ngan A2T2B.. laki kelas A menghilan..
abah ngan anak anak abah.. pinat ngan bael..







ni ngan MADAM PINAT(Hafinaz) Lecturer BI

Puan Jannah... Lecturer Math


En ZamSyaril.. Lecturer Koku.. Kawad Kaki kami dapat tmpat ke 5 woo..

ni la praktikum A2P2 yg juga menyertai KRM dan dpt number 5.. hehe

tenggelam Puan jANNAH ngan wajah wajah kami.. hehehe


En Fuad... AYAHANDA FUAD... 

setakat ni saja kot yang mampu aku share..
Harap lepas ni banyak la idea aku nak share kan..
HEHE~ jangan lupa like taw..





  

2 ulasan:

Luahan hati

cantiknya hehe,,rindu nak kelas macam ni lagi.. :)

Syaf'an Salahuddin

kan nisha kan! hehe

Post a Comment

Citer BEST!