CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 21, 2010

cerita disebalik SERASI BERSAMA..

Manis berdarah kali ni aku nak bercerita.. sebenarnye dah xde idea dah ni.. YARABBI punye lama nak cari idea last2 dpt gak idea mende ni nak tulis.. huhu.. kali ni aku nak ber'STORY' tentang kawan2 meroyan dan xberapa meroyan sangat. hihi..

Orang first ni sangat2 lah aku rapat ngan dya... aritu dya menggila ngan abang angkat tiri aku.. GALANG namanya.. tp la ni dk menggalak ngan laki orang.. hat MARI MENARI tu. last2 JOSEPH GONZALES jgak dya amek. huhu. dya ni dok kat TELUK AIR TAWAR(xmo bgtaw tmpat sbnar. sini aku habaq.. dya dok kat PADANG BENGGALI). kami selalu meroyan ditengah malam.. kalo xda dya ni mmg xsah la persatuan meroyan kami. hehehe.. tgk la gambar dya..
Mashitah Baharom
: bajet comey dya ni. tu pon ada hati ngan AIRZ.. syika ligan satgi haa.
Manusia dan bukan haiwan yang kedua ni sgt2 istimewa.. tgk muka ja mmg ayu. cuba korang dgr sora.. huhu. aku pon xpaham sangat ngan perangai xsenonoh dya ni.. suka sgt ngan akim. aku pon xto akim tu hensem tang mana(tp kadang2 aku pon tergoda). aku xbyk cerita pasai dya ni. korang tgk la dya ni asal dari PERAK.  orangnya lemah lembut WALOPON.. hihi tgk je lah gambar yg disedia kan..


                  Eyra Azmi
: bajet ayu tp nampak jerawat kat dagu..

then aku nak cakap tentang minah kelatey yang kadang2 dya tulis kat FB dya.. yarabbi.. punye la xpaham. huhu. korang nak bukti korang tgk sendiri FB dya.. huhu. kitorg panggil dya ALLOL. dye peminat gile ngan KOREA. ni satu lg minat korea.. xhape2.. tgk je lah wajah dye yg ayu tu
                           Tyka Qaqa
: ni bajet 2011. xdak bajet2.. bajet tulis leklok cket noh.. huhu

::esh! ape la ko ni asek pompuan je ko membahan. cube ko membahan budak laki plak::

k aku nak cerita pasal lelaki plak.. kuat jgak la meroyan dye. bleh la tahan.. macho pon macho.. dye ni gile2 cket. layan je sume jenis bangse keturunan mahupon jantina. hahah.. mase dye kecik2 dye xcomel. kenape ntah dah besar dye baru nak comel. tgk cam aku. dr kecik sampai besar comel.. hauhuahuahua.. korang tengok jelah muke dye. mesti tergoda...


            Azwan Anderson
: muke dye yg depan tu.. yg belakang tu kawan dye kot.

hah! letih bercerita.. ni xsemua taw.. ade lagi tp malas nak update diorg.. huhu.. bukan bermakne laki sorang ni je taw. laki ramai lagi tapi nak dicerita kan kang ade yg jeles ade yg marah. maklumle aku kan popular.. hahaha.... k k k.. aku update laen kali plak.. sbb idea aku hilang dek kerana mcj masok.. sengal btoi. Daaaaa

p/s : korang click pada imej diorg untuk tgk FB diorg.. k bye!

0 ulasan:

Post a Comment

Citer BEST!