CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 15, 2009

^*SAhabAT*^


inilah sahabatku yg paling rapat denganku...
walau apapun masalh aku...
akan ku luahkan kepadanya...
sedih, gembira, ketawa kami bersama....

APA?!!!!! SUKA?!!!
suka sapa??
diya ni ka...
adal a cket...
tapi takot kena reject biar simpan jer...
hahaha...

chumel kan...
tapi pic ni amek curi2 ja...
nampak xbpa chumel...
nanti aku haplodkan pic yg diya sendiri snap...
huhu..

*************************************
tu dulu mmg diya sahabat karib aku...
tapi skang ni dye dah benci aku...
nak wat pa tehegeh-hegeh nak kawan ngan org yg benci kita kan...
bek kita cari len...
kawan bukan 1... 100000000000
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
nie nak bkak story baru...
ade seko anok tupai, ataih juley mottey....
ngarot dah ngarot dah....


xtaw nak cerita la... nanti bila sampai mood tu aku cita kat korang k...

papai...




SyafSal...


0 ulasan:

Post a Comment

Citer BEST!