CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 2, 2013

The Precious of Ending 2012






Sebelom terlambat Syaf nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU kepada semua!

tapi nak ucap jugak bye bye kat 2012! hehehe


2012 bagi Syaf sangat banyak kenangan... 

Januari - pulon la cari kerja.. last last dapat jugak aku bekerja di One Concept Communication. Happy sangat kerja kat situ.. walaupun kedai under HOTLINK, kedai topup biasa tp memang happening kot kerja kat situ..


orang yang first aku kenal kat situ adalah kak kinah, dia yg interview aku.. then first day masuk kerja aku ditrain under kak kinah and abg zul.. then kenal la plak ngan Aien Barhan n MIMI.. depa la bestfriend aku masa aku kerja kat situ.. slalu konvoi balik skali walopon jalan laen laen.. hehe.. then kak wati, kak eiza.. tokey nya PAK CHOP! hehe selain kedai topup.. aku jugak promoter P1 W1max kat tmpat yg sama.. byk kot komisen dia.. hehe

FEBRUARI - time bday aku! fuhh happening.. b'day aku jatuh 4Feb.. tp disebabkan aku amek cuti time tu.. maka Mimi n Aien pun amek kesempan nak prank aku setelah hari ke 10 bday aku

ni la kejadian malam tu.. hahaha
n byk lagi... nak cita panjang sgt.. untuk 12 bulan ni.. haha

MAC - aku pon dpt la offer kerja kat 7-eleven.. best la jgak keja kat situ..

orang yang interview aku tu nama apa tah aku lupa.. n aku ditrain oleh kak nana.. orang yg aku kenal byk jgak la... seperti FAIQ(kawan kat matrik plak), qilah, kak eija, dan lain lain la.. tapi sygnya aku berenti kerja setelah 15 hari bekerja.. tarikh las aku kerja kat 7e tu 16mac 2012 haha lawak dak? taktahan kot keja 7e.. then yang lawaknya aku patah balik keja kat one concept communication as shop assistant.. kihkih.. byk kenangan aku kat 7e n oneconcept ni..

p/s : aku beli SAMSUNG GALAXY S2 time keja kat 7e ni...

APRIL - masa aku tgh bekerja kat ONE CONCEPT tu aku buat perangai.. macam2 alasan aku buat utk amek cuti.. haha tok menakan sakit la itu la ini la.. surat MC xpernah ada pon.. hahah lawak btoi

MEI - tgh dok kerja aku dpt offer belajar kat KOLEJ MATRIKULASI KEDAH.. lagi byk kenangan aku.. aku masuk pada 25 mei ka 26 mei tah.. lupa dah.. tapi seminggu orientasi.. PENAT yang amat! hahaha
geng mentor mentee time orientasi

JUN - aku dapat lesen P.. itu ja yang boleh aku cerita.. dan minggu pertama kuliah aku kat KMK.. bosan sbb xda kawan time tu.. then aku kenai ngan YON n Iz... depa la kawan aku time tu sampai setengah sem.. hehehe


JULAI - xberapa nak ada cerita sangat bulan ni.. so aku share picture kelas tutorial aku je la.. hahaha A2T2B
aiman nadzri bob aku pinat amalina timah nabila piqah ummi robael miza alia 

p/s : tutorial kami kena handle MINI KAKOM kot.. nak tgk pic pi lawat FB cek nah~ hahaha


OGOS - bulan puasa time ni.. xdak apa pon nak diceritakan.. nak share pic kami bukak posa je.. hehehe

SEPTEMBER - abang aku kawen! and also raya right? hahaha aku nak cerita pasai abg aku kawen ja boleh ? kalau korang nak tgk pic raya sila rujuk picture di FB saya ok? 

hensem lawa dan cute.. hahahaha

ni pada 1/9/2012... also jatuh pada birthday adik perempuan aku.. SITI NURASHIQIN 

OKTOBER - whoaa!! peperiksaan besar SEM 1.. PSPM1.. grrr itu ja nak cakap! hqhahahaa

NOVEMBER - aku cuti SEM 2 minggu dan masuk balik untuk SEMESTER 2.. 

DISEMBER - yeayy!! nak habes dah karang entri.. sebenarnya xda idea nak cerita sbb benda baru berlaku kan.. apa apa pon update ngan FB je lah.. hahaha lawak la korang ni.. senyum apa tu? cepuk kang? mau?? hahahah 

Sedikit tatapan Picture kenangan sepanjang 2012.. ada byk lagi.. sila REFER FB saya ye.. 
                   

                                   

sekain setakat ini saja lah eh~ nnti ada apa2 lagi syaf akan update entri yang terbaek!!
Assalamualaikum semua!!


0 ulasan:

Post a Comment

Citer BEST!