CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 24, 2011

Kisah dan Lagu!!

First of all,
nak ucap 'Congratulation!' kepada pelatih-pelatih PLKN yang telah diterima masuk pada Siri 9/2012. it mean orang-orang yang dilahirkan pada tahun 1994 ja. aigoo~


semangat gila... 
aku nak cerita la ni.. sabaq sat.. aritu orang inform yang PLKN boleh check dah. aku punya la takut nak check.. sampaikan kawan2 nak tlong check pon jenuh mengkelai  bekelai tak bagi depa check.. 

pastu aku amek la inisiatif initiative untuk check sendiri.. hampa teka tengok apa yang keluaq...

click to enlarge

tu la result yang keluar.. 
YARABBI!! time tu perasaan aku ALLAH ja maha mengetahui.. kakak aku siap gelak berdekah-dekah(hiperbola dah). sakit hati pedih perasaan semua ada.. aduih! letih pikiaq.. dah la nak trial haritu..

dah la aku tak mau nak sembang banyak pasai PLKN ni.. sengsara otak.. sakit lutut aku pikiaq..
kalau buleh escape-escape tak pa gak.. 

ok jajaaaannngg!!!


0 ulasan:

Post a Comment

Citer BEST!